HENRY SIR 免費教學短片大全

新版通識免費筆記,立即下載!

新版通識免費筆記,立即下載!

歡迎來臨Henry Sir的網上補習世界。

7年了,Henry Sir 可以說是補習界中第一個敢於把教學內容上載到Youtube的補習導師。

在往後的日子,Henry Sir 將會定期上載HKDSE 通識,中文,英文和讀書考試技巧的短片。

希望大家會喜歡,同時希望大家踴躍討論、發問和分享,把網上補習的優良特點發揚光大。

Facebook : nssliberalstudies

eMail : lshenrysir@gmail.com

2013年4月11日 星期四

最新消息:23000個網友見證Henry Sir於2013年DSE通識貼中卷二


最新消息:23000個網友見證本片於2013年DSE通識貼中卷二第一條,CT筆記­貼中第三條中國可持續發展,2014勢必再續驚喜!答謝同學支持。

中五課程中文通識/英文通識現正招生,12堂幫你搞掂答題技巧,打穩奪星底子!



2013年4月11日
2013 DSE通識考試結束後網友評價:

  • 多謝呀Henry Sir! 今日Paper2 第一題 就係都市廢物收費計劃! tip 中左! 感謝您!!!
  • 後悔冇補到你...只恨太遲發現 唔係一定報,應該加強宣傳必有成效
  • Hi sir 雖然我無補你,但我要係到多謝你,因為一個月前我見到你條片經濟誘因果條,我第一次覺得通識禁有趣,可惜太遲,無得補你,到琴日溫習我都係睇果條片,仲做左notes關於條片,禁幸運地你貼中左,今日卷2做得好好,雖然我今年無補,下年我一定叫我c弟補通識補henry sir^_^
  • 真心後悔而家先睇到呢條片.我係今年應試生,如果我早個月睇到呢條片.真心講,我報硬,我D概念好唔掂, 睇完您條片之後我通左好多.唔該晒您!!
  • 我岩岩今日考完,尋晚睇左呢條片溫左一日,正式做一次都冇,最後­paper2出都市廢物收費計劃,points都唔使諗 XD THX so much~



34:10開始


有上HENRY SIR 精讀班、ONE DAY COURSE 和 CURRENT TOPICS的同學,今日應該滿意吧。

1.經濟誘因解決固體廢物問題(INT 9,CT 特別叫大家準備的)
3.中國可持續發展(科學發展觀和中國可持續發展成兩頁筆記,應該可以完勝對手)

所有內容都在3小時的CT班裡有提及,特別提大家要「手抄」。
不過,考完就不要想了。

中五同學,上課和大家詳細拆解,有些東西,你們是需要知道的。



如果你是中五同學,希望達成以下目標,請下載我們的2014年章程:
1. 在3個月內煉成DSE通識答題技巧
2. 想在6月學校FINAL EXAM前測試新SKILLS屈機
3. 想在暑假結束前超前完成DSE通識課程


下載2014年最新課程大綱 




沒有留言:

張貼留言